Beste leden, vanwege het warme weer woensdag, code oranje, heeft het bestuur besloten om het boulodrome in de middag te sluiten. Wij willen geen vrijwilligers verplichten om met deze temperaturen bar- of sleutel diensten te draaien.
Hopende op jullie begrip.
Allemaal sterkte met deze temperaturen, zoek de koelte op en blijf (water) drinken.
